Powered By Blogger

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

lekkie i zwiewne

sukienka w barwach jesieni(przód/tył) nie do końca udana, ale jeszcze troszkę nad nią popracuje i jak na 1 raz pracy w tej technice, będzie dobrze:)
długa sódnica, która jednak zostanie sukienka:) muszę tylko nieco tu i tam zmniejszyć:)

Tunika
Jak wspominałam ostatnie kilka dni spędziłam twórczo, dziś mam niesamowite zakwasy, ale nowa wiedza.. bezcenna J.
Byłam na kursie u Beaty Jarmołowskiej gdzie stworzyłam kilka ubranek, można powiedzieć że na 3 pory roku J a przy okazji również spędziłam kilka dni w bardzo uroczym miejscu i miłym towarzystwie J
Dziś strasznie ciężko było robić zdjęcia bo wiatr zdmuchiwał manekiny, ale efekt w sumie fajnyJ

3 komentarze:

Anna Yrsa Jaroszewicz pisze...

Powiem Ci, że jak na pierwsze prace to jest rewelacja!!! Pięknie wyszły!!!

Anonimowy pisze...

Miałam okazję obejrzeć Twoje kreacje na "żywo", są pięknie wykonane i takie wyjątkowe. Gratuluję talentu.
Danka

Unknown pisze...

Och chętnie bym w takich dziełach pochodziła - uwielbiam taki styl - nie jest to coś na styl boho?