Powered By Blogger

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

mebelek




Jeden z mebli który ostatnio przerobiłam, dostałam od znajomej i tak parę miesięcy czekał w kolejce. Strasznie ciężko się go czyściło, ponieważ kiedyś został oklejony okleiną i po jej zdjęciu powstały na drewnie nierówności i takie jakby odparzenia. Naniosłam na całość preparat 3V3, odczekałam 30 min, szpatułką zdjęłam powstałą zielonkawą masę, całość umyłam ciepłą wodą i odstawiłam na 2 dni do wyschnięcia, potem jeszcze przejechałam się szlifierką i papierem ściernym a po 1 dniu całość wybieliłam. Zostało dokupić uchwyty do szuflad, a póki co mebelek jest gotowy do użycia w stanie jak na 1 zdjęciu:)

4 komentarze:

Kaprys pisze...

Niezła zabawa z tym czyszczeniem ....
Ale stolik ma fajny kształt, dasz ciekawe uchwyty i będzie super !!!
Pozdrawiam Agnieszka

Nastole pisze...

no i extra :) mi sie bardzo podoba :)

Mariolka... pisze...

Bardzo ciekawy mebel...

Anna Yrsa Jaroszewicz pisze...

Można było pozostawić stara strukturę, jedynie wyczyścić i pobielic - fajne efekty wychodzą również:-)))