Powered By Blogger

wtorek, 24 kwietnia 2012

aranżacja sklepu
















Dziś pokazuję moje prace w sklepie z ubraniami włoskimi FEDE w Milanówku przy ul.Piłsudskiego 33.
Swoją drogą ubrania są naprawdę super i ceny są bardzo dobre.
Więc wszystkich komu po drodze polecam!
Niedługo dojdzie jeszcze kilka mebli, a przymierzalnia przeprowadzi się w inny kont:)
Zasłona do przymierzalni i pokrowiec na stolik-zrobiłam z lnianych grubych worków i naniosłam nadruki. Mały manekin na biżuterie- malowanie i odręczny napis.
Drzwi to osobna historia:))),były i zresztą są stare i mocno zniszczone.

Koncepcja kilka razy się zmieniała, a termin wykonania był na „wczoraj”:). W ramach oszczędności żadna z poprzednich warstw farby na nich nie była usunięta - a były to przeróżne farby łącznie z olejną, więc je umyłam, odtłuściłam i naniosłam 2 składnikowy crackle Perfetto (który w trybie super expressowym nabyłam u Ani z Decoupage Garden), po wyschnięciu po jakiejś dobie nawet więcej naniosłam porporinę i tu się zaczęło...... tam gdzie była mocno widoczna farba olejna porobiły się „maziajki” i takie rożne dziwne wzory:) które nie szło ani zmyć, ani usunąć terpentyną. Ale tegoż dnia dowiedziałam się że na drzwiach zawiśnie lustro, więc spoko,zabezpieczyłam je lakierem, ale po kilku godzinach koncepcja już była inna, że trzeba z góry dać jeszcze cieniowania złotą farbą, a jak już zawisły z powrotem, to jeszcze reliefy doszły. Póki co wiszą, lustra na nich już nie będzie, ale jeszcze parę poprawek dojdzie- na ramie szyby o dookoła.














7 komentarzy:

entomka pisze...

szkoda, że nie mam po drodze
wstapiłabym rozejrzec sie i po sklepie i po ciuszkach
swietnie wyszło

entomka pisze...

szkoda, że nie mam po drodze
wstapiłabym rozejrzec sie i po sklepie i po ciuszkach
swietnie wyszło

pracownia-filcer pisze...

Woooooow, jestem pod wrażeniem...a co więcej , jestem pewna powodzenia:) Roksano, przy Twojej pracowitości, oddaniu i manii upiększania wszystkiego co Ci wpadnie w ręce...och, szkoda, że to daleko:)
Samych sukcesów życzę:)

Amparo pisze...

Hola guapa.
Espectaculares todas las imagenes.
Un beso y mi cariño para ti.

Kaprys pisze...

Dekoracje wyszły super !!!
Drzwi po przejściach wyglądają dobrze ;-) zmiany koncepcji nie wyszły źle ;-)
Musimy się wybrać na grzebanko w ciuchach ;-)
Pozdrawiam Agnieszka

Magdalena pisze...

Ślicznie!

Różowy Zakątek pisze...

Bardzo fajna aranżacja. Pozdrawiam Ewa