Powered By Blogger

poniedziałek, 28 lutego 2011



Zakupiłam już wydmuszki jaj gęsich i strusich, ale jeszcze czekaja na swoją kolej:))

Ostatnio znalazłam w szufladzie od dawna porzucone jajko- szkatułkę z porcelany, które kiedyś dostałam od znajomej i postanowiłam go przerobić. Zawsze inspirowały mnie jajka Fabergé, (oczywiście daleko mnie do niego:)))a szczegolnie to z konwaliami,więc postanowiłam na swoim też zrobić konwalie.

Pomalowałam jajko podkładem, a potem perłową farbą.Zrobiłam 3D, ale niestety na zdjęciu tego nie widać.Całość zabezpieczyłam werniksem szklącym Idei, po czym niestety zmienił się kolor, a konwalie zanikły(: więc żeby jakoś je uratować, dałam z góry kazdego kwiatka białą perłową konturówkę i rozprowadziłam na kształt konwalii. Nie miałam wystarczająco bizuteryjnych ozdób, więc narazie wyszło tak jak widzicie, ale jak zdobędę brakujące elementy, przerobię ozdoby bizuteryjne. A póki co jest tak:))

Brak komentarzy: